Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

jaaa!

Av sandra svensson - 31 mars 2011 18:35

Disco imorgon (fredag) jag ska gå med Malva hoppas de blir kul ojjsan hehe... jag glömmde Johanna fy vad dummt HAHA aja men iaf jag ska till stan direkt efter skolan med  mamma & köpa en ny jacka     på discot ska vi ha roligt som fan DVS vi ska dansa lite och köpa godis och mera, två killar från klassen tror jag iaf skulle dit också men jag venne aja men ska dra nu and look on the tv byebye PUSS PUSS på er mina små bloggare :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra svensson - 17 april 2011 10:13

varför får jag aldrig vara med kompisar hemma själv litar mamma & pappa inte på mig eller?.. Taskigt!!!    ...

Av sandra svensson - 12 april 2011 17:55

det finns mycket i livet som man kanske inte förstår men jag förstår det!... ---------------------------------------------------------------------------------------------------   Du är altid älskad du är den ända för mig vi har kännt varand...

Av sandra svensson - 12 april 2011 17:50

det finns vissa som är tjocka och vissa som är smala och jag är en av dom jag är väldigt smal tycker vissa folk och ja det kanske jag är men det betyder inte att man måste gå runt och säga det...alla säger jämt till mig: Sandra du är så smal och ja d...

Av sandra svensson - 12 april 2011 17:29

87% av alla ungdomar röker och dricker tycker du det är bra?...du vill inte sluta i graven eller hur?...så Rök inte det dödar oavsett vad du tycker så säger jag bara..att ni ska följa mitt råd att sluta röka!!!.....Vet ni vad jag tänker göra när jag ...

Av sandra svensson - 12 april 2011 17:22

Ibland hatar jag mitt LIV ibland inte...Varför ska man kunna dö jag vill specielt att Stina och jag ska träffas oftare vi träffas nästan aldrig jag har inte sett hon på 1/2 år nu :(       Just nu hatar jag mitt LIV..!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards